Sunday, April 1, 2012

CNI TONGKAT ALI



Tongkat Ali adalah minuman yang popular pada waktu ini. Dahulu tidak ramai yang tahu bagaimana rasanya Tongkat Ali. Tetapi setelah dikomersialkan ianya menjadi minuman kegemaran ramai. Di mana-mana kita akan jumpa minuman Tongkat Ali. Sehinggakan di vending machine pun ada Tongkat Ali.
Ada yang menjadikan Tongkat Ali sebagai minuman rutin harian. Segalanya mesti dengan Tongkat Ali. Sebenarnya Tongkat Ali tidak elok dijadikan minuman rutin harian. Ia sebenarnya hanya minuman untuk ubat-ubatan seperti orang masa dahulu lakukan. Tongkat Ali juga tidak digalakkan pengambilannya secara berterusan. Bukannya tidak boleh minum, tetapi tidak boleh terlalu kerap. Oleh yang demikian,  di sebalik khasiat dan kesedapan Tongkat Ali yang mampu memberikan tenaga, ada juga kelemahannya dan ianya tidak elok untuk kesihatan kita.
Tongkat Ali acap kali dikaitkan dengan menguatkan tenaga batin, terutamanya buat kaum Adam. Jadi, tidak hairanlah jika pelbagai produk berasaskan Tongkat Ali ini begitu banyak berada di pasaran. Semuanya adalah kerana permintaan yang terlalu tinggi terhadapnya.
Tongkat Ali Packed
Harga Kami  : RM 20.00

Tongkat Ali Box
Harga  : RM 98.00

CALL/SMS : 019-3643154  HAFIZ